2009 - lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Absolut!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade nog inga nyårslöften (eller minns inte i alla fall), så hade väl inget att hålla :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? En bekant blir snart förälder.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och det är jag otroligt tacksam över!
5. Vilka länder besökte du?
Österrike, Lettland, Holland, Thailand, Laos och självklart lilla Danmark haha.


6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Finns väl alltid något man saknar..
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Rätt många datum faktiskt, men 2/6 – 09 är en av dem.


8. Vad var din största framgång 2009? Har haft många framgångar känns det som, eller växt väldigt mycket som människa. Tagit körkort, flyttat till en egen lägenhet, börjat min utbildning på högskolan osv.
9. Största misstaget? Att jag tvekat väldigt mycket och inte vågat ta tag i saker ordentligt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Hostade i typ en månad haha. Men det har gått över nu.
11. Bästa köpet? Min soffa! I löööv my couch haha.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Möbler till lägenheten haha, och hyran! Men förutom det så kläder och mat tror jag.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, absolut.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Leave the world behind.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lite av varje tror jag..
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit mer effektiv !
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Spenderat tid framför datorn, hehe.’
18. Hur tillbringade du julen? Med min faster, farbror och kusiner osv.
19. Blev du kär i år? Nej, men nästan. (Eller räknas Jacob Black? För i så fall blev jag det definitivt!! Haha)
20. Favoritprogram på TV? Kollar inte på TV..
21. Bästa boken du läste i år? Breaking Dawn (Människokroppen – Anatomi & Fysiologi HAHAH)
22. Största musikaliska upptäckten? Haha, Housemusic in my heart
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Saker till hemmet, haha
25. Något du önskade dig men inte fick? Hade en önskan som jag visste att jag inte skulle få haha, och fick det inte heller :p
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Blev 19, så gjorde väl inget speciellt tror jag. Var på KB och med faster & styvmamma.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns det alltid!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Rätt blandad, men snygga kläder jag känner mig bekväm i helt enkelt :)
29. Vad fick dig att må bra? Mina underbara vänner

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Taylor Lautner haha (och Chace Crawford)
31. Vem saknade du mest? De som inte finns i min närhet tyvärr.. Mamma, pappa & syster
32. De bästa nya människorna du träffade? Har träffat många underbara människor i år, men de bästa är UTAN tvekan Sofia, Kaisa och Sanne. Helt fantastiska människor i min klass som jag klickar med på flera nivåer. De gör det definitivt värt att sitta på tråkiga föreläsningar i flera timmar dagligen. Ni är helt underbara ♥

 

 


 

Blev lite knasigt på vissa ställen med fetstil osv, men skitsamma.. ni fattar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0