2009's sista dag

Godmorgon alla pigga och glada (eller god förmiddag rättare sagt!)

Idag är det sista dagen på detta året, och det känns rätt skönt att 2009 är över. Jag tror och hoppas att 2010 blir ett fantastiskt år! Allt blir ju vad man gör det till.

Nu ska jag göra i ordning lägenheten här hemma, hittar vi ingen nyårsfest så får vi helt enkelt festa i min lilla etta, det är ju bättre än inget ;) Ska skriva min årsresumé också, och sen fixa till mig för 18.00 är det middag som gäller!


Bild från förra nyår..

En låt som alltid kommer påminna mig om 2009 är Leave the world behind.. och det är precis det jag täkner göra så fort klockan slår 00.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0