25 kg lättare..

..känner jag mig just nu! Tentan är avklarad, och det gick väl skapligt bra. Det är svårt att veta just nu, vi får se om några veckor helt enkelt! Huvudsaken är att det är över och nu väntar bara massa trevligheter :D

Först ska vi ha en klassmiddag på Mosaik, sen ska jag hem och fixa till mig inför kvällen då det är teeentafeeest!!

För övrigt, orka detta väder? Snö är mysigt, javisst.. Men man kan inte cykla (vilket jag alltid gör, hehe) och man ser inte så vacker ut med halsduken upp till ögonen, luva, en fede jacka och asfula vinterskor hahaha. Dessutom blir det ju bara en massa slask sen här i Malmö..


utanför mitt fönster just nu.. det är så svinigt kallt om nätterna, och att det nu är minusgrader gör dt ju inte mycket bättre!

Bara för att jag har så fin adventsstake, *stolt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0