Caught in a bad romance

Trött & sliten är de två ord som beskriver mig bäst just nu (som varje lördagmorgon?). Igår var det jättetrevligt i alla fall, middagen va välplanerad, tentafesten va trevlig och hade det ballt på Crown som vanligt!

Idag ska jag nog bara ta det lugnt. Orkar inte ens lyfta röven från soffan utan vill egentligen bara ligga här hela dagen och softa haha. Men jag måste verkligen handla, så får väl ta mig ut i snöstormen trots allt..

Bilder kommer lite senare! =)



Förra tentafesten!

Kommentarer
Postat av: M a r t i n a

Vart har du köpt klänningen? :O Har undrat det sjukt länge nu xD...

2009-12-19 @ 15:30:20
URL: http://maartinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0