Drulle? Ja tack!

Jaha.. denna dagen började ju bra... Vaknade av mardrömmar, snoozade 5 gånger sen tog jag mig äntligen ner till tvättstugan lite halvsovandes.. Gick upp och la mig igen, och när jag vaknar inser jag att jag inte har min mobil på mig! Ber min kompis ringa den och hon säger att den är avständg.. HELVETE!! Jag springer ner till tvättstugan, stoppar maskinen.. och där ligger den.. min älskade Nokia :( :(

Jag har plockat isär den så gott jag kan, fönat och hoppats på det bästa. Men den startar inte... *suck*

Nu ska jag bara göra klart den förbannade tvätten, sen gå till skolan och lyssna på en föreläsning om immunologi och sen hem och typ.. gråta, haha. Nej men ooh så irriterande bara. Så typiskt mig. Varför måste jag va så ofattbart klumpig hela tiden??

Första dagen jag hade min mobil, så tog jag självklart sönder skärmen.. Men det löste sig relativt billigt.. nu får jag dock fundera på att köpa en ny...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0