I'm doing it for the thrill

Kass uppdatering, I know! Men har varit lite överallt och ingenstans senaste 2 dagarna. Igår var jag först i skolan och övade på KTC, lite venprovtagning och annat skoj hehe. Sen åkte jag, Kaisa och Sofia hem till Sofia och bakade en jäkla massa lussebullar! Otroligt gott, som vanligt :D

Idag har jag bara varit hemma och försökt plugga, inte gått så bra dock.. Känner mig otroligt omotiverad och kan inte riktigt få grepp om detta är det jag vill göra egentligen. Men jag ska fortsätta tills vidare och så hoppas jag att jag får svar på den frågan, snart.

Nu ger jag upp plugget, för det har ju ändå inte gått så bra haha. Det blir en film ikväll istället, Saw 6 kanske?

 

Vill också passa på att säga grattis till min älskade mami, som fyller 46 år idag! Grattis mamma, älskar dig massor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0