Nattpulka is the shit

Igårkväll var jag och några vänner ute på Holmakullarna och åkte nattpulka! Det va skitroligt, förutom att man blev ju heeelt slut i kroppen när man skulle gå upp för de dödliga kullarna. Jag fick i princip krypa upp på knäna för att klara mig, hehe.. Men kul var det i alla fall! Självklart lyckades jag även träffa en fint gupp i marken, så att min p ulka hoppade till rejält å jag slog i ryggen i ryggstödet rätt hårt. Ett fint blåmärke har jag idag kan jag säga.

Efter pulkaåkningen gick några hem till mig och så kollade vi på Paranormal Activity och käkade massa godis. Filmen var rätt läskig, i alla fall om man tror på andar och liknande, dock ganska seg mellan nätterna så att säga.. Men jag lyckades somna inatt trots allt!

Idag ska jag köpa de sista julklapparna, sen ska jag till min styvmamma, sen fika med Sara & Anna och tillsist ska jag träffa Sofia & Kaisa. Hoppas bara jag hinner med allt, lat som jag är..


Martina & jag uppe på kullen

Robin & Ray är redo att åka ner haha

Posers

Jag va glaaaad! haha. Ge mig termobyxor till nästa gång säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0