Om mig.

Att skriva lite om mig själv kan ju också vara bra.. Charlotta heter jag, är 19 bast och läser till sjuksköterska på Malmö Högskola. Hade tidigare bloggen "Missbuyalot" som jag hade i lite mer än 1 år. Jag älskade att blogga, ta bilder och dela med mig av mina tankar.. men sen hände det en del saker privat, och jag kände att jag ville hålla allt för mig själv, så jag stängde ner den (vilket jag nu ångrar för det hade varit kul att kunna gå tillbaka och skratta och gråta över sakerna jag skrev!)

Jag är rätt modeintresserad, men är ingen sån som följder trender bara för att det är "inne", utan klär mig helst i snygga kläder som jag känner mig bekväm i (nu blir det oftast jeans, mjukiströja å converse dock.. hehe..). Älskar också musik, och det är aldrig tyst i min lilla lägenhet kan jag säga! :D

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva.. resten kommer väl fram under tiden jag bloggar ;)


Det kommer bli en salig bildblandning här i bloggen. Allt från de lite snyggare...

...till de lite mindre snygga, haha! (man måste ju bjuda på sig själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0