Sliten söndag

Trött och sliten är de två ord som beskriver mig bäst idag! I fredags var vi först hos Robin och festade lite och käkade pizza. Sen körde vi in till stan och stack till Crown där vi dansade loss resten av kvällen. Kvällen hade givetvis varit mycket bättre om vissa personer kunde hålla sig därifrån, men finns ju inte man kan göra åt saken nu...

Igår så orkade jag inte göra ett skit i princip haha, vilade hela dagen och var som en zombie haha. Men på kvällen samlade jag energi och hade en förfest här hemma innan vi drog till Slagthuset och dansade där!

Idag ska jag faktiskt ta tag lite i plugget, så gått som det går i alla fall.. och vila vila vila vila vila!!


Jag och Sara hemma hos Robin..

Anna... och jag hahahah

Fina flickor på Crown :)

Kommentarer
Postat av: M a r t i n a

Bilden på oss blev ganska bra faktiskt :D

2009-12-13 @ 18:33:59
URL: http://maartinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0