Snart har jag tid till mig själv!

Imorgon har jag tenta, vilket innebär att idag är sista dagen då jag sitter från 10-4 i skolans bibliotek och pluggar! Eller i alla fall tills julen är över, hehe.. Men jag kommer känna mig SÅ mycket lättare imorgon och bara släppa alla tankar om skolan och festa loss!

Vi ska först ha en klassmiddag på Mosaik, och sedan ska vi till Sanne för en fede tentafest och sist men inte minst till Crown :D

Så nu håller vi både tummar och stortår att det går bra för mig på min farmakologi/immonulogi/mikrobiologi/klinisk kemi & fysiologi tenta!


Ettan i gymnasiet, det va tider det! Man trodde man hade sååå mycket att läsa.. men det är INGENTING jämfört med högskolan kan jag säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0