Ännu en lördag.

Godmorgon på er!

Hade ni en bra långfredag igår? Det hade jag! Avslutade kvällen tillsammans med Sanne, Sandra, Martina och lite rödvin. Vi gick sedan ut och skakade rumpan tills lyset sattes på igen. Trots de få timmars sömn, mår jag faktiskt väldigt bra idag. Känner mig pigg och glad så jag hoppas det håller i sig.

Nu tänkte jag faktiskt ta en runda på gymmet. Känns som att jag inte varit där på evigheter. Innan dess, får ni lite bilder från gårdagen:


Igår hade jag på min mina gamla jeans från Miss Sixty som jag inte använt på år och dar. Kändes kul att ha de ute faktiskt, även om de sprack! Hahaha

Martina :)

Någon som kan gissa vem detta är? :o

Rödvinet Umbala, helt ok faktistk!

Igår lärde jag mig att om man får röda läppar av rödvinet, ska man doppa dom i soda (kolsyrat vatten av något slag) så försvinner det. Tackar Martin för den information, kan komma till nytta framtida festkvällar.

Sötaste Sandra :)


Haha, skön bild!

Sen drog vi då vidare till gamla kära Crown, hehe. Där slog vi klackarna i taket, även fast klackarna tillsist åkte av.. Då blev även Sandra något kortare än Martina haha.. vilket vi försöker visa med denna vackra bild.

Det får sammafatta gårdagen, nu drar jag till gymmet så hörs vi lite senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0