BÅTEN

Gårkvällen var riktigt rolig tyckte jag! Började med en förfest hemma hos mig, som urartade något runt 12 tiden haha. Förlåt mina kära grannar! Vid 12 tog vi taxi till Båten, där Bubba spelade och det var riktigt bra tryck! Härlig musik och mycket folk, nästan lite för mycket folk mot slutet. Det är ganska jobbigt att dansa ibland om alla bara puttar en fram och tillbaka typ.

Idag blir det en lugn dag för min del. Ska återhämta mig (min lägenhet ska återhämta sig!) och kanske ta tag i studierna lite? Ikväll blir det filmkväll av något slag :)


Båten igår. Fullsmockat, haha. Detta är typ den enda bilden jag tog dessutom.. måste bli lite bättre på att använda min kamera. Snart så.. snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0