Bilder från i fredags.

I fredags så var vi ju då hos Anna och festade loss lite. Hon och Frida skulle egentligen åkt till Miami imorgon, men det verkar inte bli av p.g.a alla inställda flyg. Otroligt tråkigt, men inget man kan rå över direkt...

Hur som helst så blev det lite festande ändå, sen begav vi oss ut.. Jag spenderade dock mest kvällen genom att snacka house-music med Martin haha. Lide avis över att han varit på Ibiza och stått i DJ-båset med några av de största deejaysen. En dröm som jag hoppas kommer gå i uppfyllelse för min del.

Här kommer några bilder :)


Älsklings Anna & Jag

Träffade även på Arvid, första gången på väldigt länge..

Jag & Emma





Nu måste jag fylla på mitt kylskåp. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0