Finner inga ord..

Nu har jag varit 4 månader utan min älskade Sara. En av mina bästa vänner, en som jag kan prata med om allt, en jag litar på till 100 %. Vi skrattar, gråter, dansar, super (hehe) och är allmänt galna tillsammans. Jag saknar det, men framför allt saknar jag dig. Jag saknar att höra din röst, ditt skratt och dina kloka påståenden (och även de mindre kloka givetvis).

Jag saknar våra danser, parodier, filmjölken på förfesten, tequila-shotsen. Saknar när du sov hos mig efter att vi gått barfota hem från Buddha Lounge. Jag saknar ALLT.

Kom hem min vän. Jag behöver dig i mitt liv.






Kommentarer
Postat av: Eich

AWWWWWW Love you both SOOOO much!!!

2010-04-19 @ 00:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0