Gooood morning sunshines!

Godmorgon på er alla!

Vaknade med huvudvärk idag, troligtvis på grund av att jag hade den skummaste mardrömmer någonsin. Drömde att Niedelman (från Stieg Larsson filmerna) jagade mig bland sånna läskiga rum från SAW filmerna. Precis när han fick tag på mig så vaknade jag alldeles kallsvettig och hjärtat höll på att flyga ur bröstet på mig, haha. Ingen bra start på dagen kan man ju säga...

Idag är det sista dagen innan tentan,
så ska försöka repetera lite och få in lite information. Tror faktiskt inte jag kommer klara tentan då jag inte började plugga i tid, den är ganska maffig och omfattande. Det blir lite som en test-tenta kan man väl säga. Fast man vet ju aldrig, jag kanske faktiskt klarar det.. och då kanske det är dags att börja tro att högre makter faktiskt finns?

Vad ska ni göra idag? :)



trött & nyvaken. Tror bestämt att jag stannar i min morgonrock hela dagen. Har ändå inga planer på att röra mig utanför hemmet, haha.

Kommentarer
Postat av: Corneliusamna

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-02-03 @ 11:16:36
URL: http://corneliusamna.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0