Gymdags!

ÄNTLIGEN tar jag tummen ur röven och beger mig till gymmet. Får nog ta och tacka Katarina och Johanna för kicksparken haha, annars hade jag nog aldrig orkar gå dit faktiskt. Det är alltid en fördel att känna folk som tränar på samma gym, ibland är det helt enkelt roligare att gå med andra :)

Ikväll blir det ett Indoor Walkning - Förbrännings pass! Great! Panninis (Johanna) första gång.. Svetten ska rinna!




osminkade jag beger mig mot Twentyfourseven. Vi håller tummarna att det inte finns några snygga killar där, HAHA!



Har även målat naglarna svarta för första gången, någonsin? Jag vet, jag är typ sist med den trenden men jag har aldrig haft tillräckligt långa naglar för det eller ens gillat det. Men det blev ju faktiskt helt okej ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0