I brist på annat..

Bästa veckodagen: Fredag & lördag

Humör: Glad, trött, fundersam..

Favoritgodis: Kinapuffar LÄTT (och Pringles Sourcream & Onions)

Är det nåt du absolut inte äter: som student får man äta allt, haha.

Kläder just nu: Morgonrock

Musik just nu: Maskinen - Bränner

Favoritsaft : Hallon

Dagens längtan: Efter en viss person som är på andra sidan jordklotet..

Hur många kuddar sover du med: Två, som jag haft i evigheter!

Spelar du nåt instrument: Har spelat lite piano innan, och prövat på gitarr.

Dagens frisyr: Just nu,uppsatt i en boll. Annars utsläppt och vågigt :)

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja absolut! :)

Har du några homosexuella vänner: Halvt, haha.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Tror det är fysisk möjligt, men kanske inte mentalt. Beror på vad man anser som otrohet dessutom.

Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte. Dock är jag själv inte redo för något förhållande ännu :)

Bio eller promenad: Bio om det är en bra film. Men en promenad med rätt personär rätt mysigt det med.

Dagens borde: Plugga deluxe haha.

Dagens fundering: Hur ska jag göra...?

Snarkar du? Ibland gör jag nog haha, dock ett gulligt snark (hoppas jag!)

Rädd för insekter? Nej inte direkt haha. Går inte att vara rädd när man bott i djungeln i några dygn..

Det här är jag bra på: Mycket, haha (oj vad hände med självinsikten). Nej men jag är duktig på att finnas där när det behövs, samt att dansa och ha askul!

Vad vill du jobba som? Vet inte riktigt, men med människor och något hälsobefräjmande.

Chips eller godis? Pringles!

Skriver du dagbok? Gjorde när jag var mindre, nu är det bara bloggen.

Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Nej, bara öronen.

Hur många syskon har du? 4 underbara halvsyskon.

Är du rädd för blod? Verkligen inte!

Anser du att du är stark? Ja det gör jag. I alla fall psykiskt stark.

Röker du? Nopp

Snusar du? Haha, nej.

Använder du knark? Nopp

Kaffe eller te? Chailatte! Annars kaffe i skolan och te hemma :)

London eller Paris: Endast varit i London, så får bli det!

Favoritfärg: Nude-färgat (beige! haha). Nej men jag vet faktiskt inte riktigt.

Född:Malmööö, Schweden!

Nationalitet: 50 % svensk och 50 % rysk (med lite inslag från Kina (12,5%), haha.. tro det eller ej!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0