MIAMI BITCH!

Surprice surprice, I'm in Miami!!! :D
Vi sitter här nu utanför vårt hostel.. Klockan är nio på morgonen och sitter i shorts och tisha och svettas! Det är helt fantastiskt här, otroligt fint! Vi ska snart bege oss ner till South Beach och sola och bada.. och ikväll är det fest som gäller! Det är ju 21 års gräns här så det blir lite problematiskt att komma in på klubbarna haha. Men killarna i receptionen gillade oss svenska flickor så de skrev in oss på VIP-listan och där behöver man visst inte legga. Eller "vi fixar ;)" sa som hahah.
För övrigt skulle ni sett Saras reaktion på flygplatsen när jag hoppade på henne hahaha. Går ej att beskriva alltså!
Nä, nu räcker det för denna gång.. Nu går vi till South Beach och steker.
Puss på er där hemma, suckers! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH! Fan vad najs att allt gick bra! Ha det så underbart nu, vill se någon bild snart för fasen! :D

2010-04-27 @ 15:24:24
URL: http://maartinajonsson.blogg.se/
Postat av: bivoooor

inte alls avis, haha!!! :D NJUUUUUUUUUT, låter fantastiskt och GLAD att jag fått livstecken ifrån dig här på bloggen, man blir ju lite orolig när små sparrisar ska flyga runt till andra sidan jordklotet :$ jag har namnat ett skåp till dig i SUS omklädningsrum hihih, nära mitt! :D älskar dig och saknar dig massor!! <3

2010-04-27 @ 22:21:28
Postat av: Asgeirseline

Keep up the good work.

2011-09-14 @ 09:44:36
URL: http://asgeirseline.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0