Natten till idag.

Japp, idag är definitivt en bra dag! Det gick bra på gymmet, märker att min kondition har förbättrats avsevärt, och även att jag blivit starkare. Det är precis det jag är ute efter också, att känna mig starkare i kroppen och må bättre. Jag är absolut inte intresserad av att "gå ner i vikt" då vikten inte betyder någonting för mig. Har faktiskt inte ens vägt mig på säkert ett halvår, minst.

Har även lagat en god soppa jag som precis slukat i mig, hehe. Och nu väntar en promenad med en gammal kompis.. och kanske en liten glass på donken som belöning. Det är trots allt lördag, och jag sitter inte och knaprar i mig något påskägg här inte!


Låt som fastnar lite i tankarna.. Särskilt eftersom det hände en tjej för någon vecka sedan när hon skulle hem från en nattklubb här i Malmö. Skrämmande faktiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0