Norman Doray in my heart.

Efter att ha varit vaken i 38 timmar, kört bil i totalt 9, festat loss i 5 och spenderat massa döda timmar däremellan är jag nu äntligen tillbaka i Malmö igen! Det var en lång bilfärd, men ändå kul! Bara så otroligt jobbigt att köra hem igen, särskilt efter att inte ha sovit.. men lätt värt det i slutändan!

Solidaritet var najs, Pandoras Boxx (Ray & Bubba) var naajs och Norman Doray var NAAAJS!!! Riktigt bra tryck på dansgolvet och grymma låtar. Nej, mina kläder är inte så fräscha idag hahaha. Vet inte vad man kan säga egentligen.. jag är ganska tom på ord just nu, är så otroligt trött..

Så här får ni några bilder tills vidare, så kommer det mer imorgon. Nu är det snart sovdags för min del faktiskt, upp 05.30 imorgon igen.


Ray började köra från Malmö till Jönköping..

jag passade på att sova då hahah. För övrigt, jisses va hemsk jag ser ut när jag sover?!

vaknade upp pigg och glad igen typ. Hade ju faktiskt inte riktigt sovit haha

Partywagon haha. Här i denna bilen gjordes det mesta igår haha (tolka inte detta fel nu..)

Jag tog över körningen, och Anna musiken!

Turister i Stockholm haha.. det tog ett tag innan vi fattade det här med parkering hahah

Vi tog en tur längst ned gågatan. Synd allt var stängt..

Stockholm at night.

Anna och Martina - redo för utgång och Norman!

Fler bilder och filmer kommer imorgon, från själva Solidaritet samt resan tillbaka.

Godnatt på er ♥

(P.S detta är nog försat gången jag går och lägger mig vid 20.00 sedan jag var typ.. 10? haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0