ROADTRIP

Hej igen på er!

Jag som hade tänkt att idag skulle bli en bra blogg-dag, men så mycket har kommit ivägen så har inte riktigt hunnit. Hur som helst, imorgon ska jag ju till Stockholm! Med några av mina närmaste vänner dessutom så det ska bli jättekul. Ray och Bubba ska nämligen vara för-dj's för grymma house dj'n Norman Doray.. kommer bli grymt!

Tydligen har det blivit lite ändringar här. Först skulle vi köra vid 3 tiden, men nu ska vi helt plötsligt köra redan kl. 12. Inte nog med det, jag ska köra från Jönköping till Stockholm! Inte nog med det.. utan en sjumannabil, fullproppad med ungdomar.. Jag är galet nervös hahah. Akta er på vägarna säger jag bara :p haha.

Nej men nu ska jag förbereda lite inför imorgon. Hinner knappt hem om innan vi åker, så allt måste göras klart ikväll. Ska försöka klämma in ett litet inlägg senare ♥



tro det eller ej, men jag är faktiskt ganska duktig på att köra, men försiktig. Om jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0