Stockholm pt. 2

Okej, så nu var vi fixade och redo för att festa loss på Solidaritet.. Så efter massa letande efter Stureplan haha, så hittade vi äntligen dit! Ray & Bubba (Pandoras Boxx) började värma upp folket med härliga housetoner, och sedan steppade Norman Doray upp på scen.

Det var riktigt bra tryck där inne kan jag säga, och basen ska vi inte ens snacka om! Jag hoppade och dansade för kund och fosterland haha, och såg nästan värre ut än vad jag brukar efter ett hårt gympass. Men grymt var det, och otroligt kul!

Efter Solidaritet
drog vi oss vidare till donken för lite nattamat, och sen gick vi till bilen och anordnade våra "sovplatser"... jag somnade aldrig riktigt, det är inte lätt att somna sittandes i en iskall bil kan jag säga. Vid halv 6 på morgonen började vi köra tillbaka mot Malmö, och då de både Ray och Gio var riktigt trötta fick jag köra mestadels av vägen. Men det gick bra och det var en bra körerfarenhet för mig också tyckte jag. Dock vill jag nog aldrig göra om det. Att köra 6 timmar utan någon sömn på mer än ett dygn är inte okej!


Jag Anna och Martina inne på Solidaritet

Anna & jag.. samlade krafter innan allt drog igång ordentligt haha

Ray & Bubba in thaaa mixx

NORMAN DORAY!!

coolaste hörlurarna!

Laaadies

sovplatserna i bilen haha.. fyfan.. aldrig mer!!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej, hittade hit och ville bara önska dig en fin vecka&fråga hur du mår? =) Kramar Ebba

2010-04-10 @ 22:28:47
URL: http://anderssoneebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0