What a lovely day.

Vilket uuuunderbart väder det är idag! Har sådan lust att bara lägga ner allt jag behöver göra idag, slänga på mig lite våriga kläder och sätta mig på en uteservering någonstans. Men idag gäller lite vårstädning och träning för min del. Inga roliga saker, men måste verkligen (!!) göras här hemma haha.

Hade det trevligt igår med klassen med, orkade dock inte följa med ut så det blev en tidig kväll för min del (okej typ 1, men ändå) vilket är rätt skönt faktiskt. Ska nog ta det lugnt ikväll med :)


Kommentarer
Postat av: Frida

vilken fin blogg du har (:

2010-04-10 @ 21:06:04
URL: http://juinn.blogg.se/
Postat av: Paul

Aww shit. Den bilden får mig o sakna Sverige.

2010-04-11 @ 11:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0