Åka-hem-ångest.

I know, jag har varit jättedålig på att uppdatera. Inte så att jag haft fullt upp direkt, men jag har inte haft lust att sitta framför datorn i allt för låna perioder.

så kort uppdate om vad som hänt: Kokis syster har åkt hem, tråkigt :( Hon var så jäkla ball att hänga med. Var en kort sväng om Mansion och festade. Vann över Keen på biljard, stort! Igår festade vi på Automatic och efter x antal öl, y antal drinkar och en jelloshot från en gogodansare var jag lost. Då menar jag spy-hela-morgonen-efter-LOST. Klockan är snart 7 oh jag är fortfarande bakis haha. Se så mycker jag delar med mig av här, haha.

Ikväll ska vi till Kokis polare Mike & Valentina och chilla där. Det blir massa juice för min del. Och kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0