We are chillin' on South Beach

Hej på er!

Hoppas allt är bra hemma i Sverige. Jag har inte så mycket koll på vad som händer, så ni får gärna uppdatera mig lite här. Jag har i alla fall hängt lite på stranden idag med Karly, svettats som en gris och även applicerat grisens färg (röd) på min kropp. Bränd alltså. Efter det gick vi hem och vilade lite och nu sitter vi här på hostellet och chillar.

Vi ska snart iväg och köpa hårfärg och färga hennes hår (inte mitt, även fast hon försöker övertyga mig att färga det rött haha) och ikväll blir det chillhäng med skejtargrabbarna eller Mansion. Vi får se vilket som lockar mest.

Saknar er där hemma, ni vet vilka ni är ♥


Detta är alltså Karly, inte jag. Koki går runt med 2 blondiner runt om sig hela tiden just nu. Pimp säger hans vänner, hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0