bitch please im from sweden





Jag vill aldrig höra någon klaga igen på att vi inte har vita jular.

Spenderat lilljulafton med min faster och min kusin. Vi gick först till kyrkogården och tände ett ljus för min pappa och min farbror, sen käkade vi middag på O'Learys, asgott. Vi bestämde oss för att ha vår julklappsutdelning idag istället, och jag fick jättebra saker inför min resa och en intressant astrologi bok också! Och varma tofflor som jag önskat mig haha. Det märks verkligen att man blir äldre.

Nu blir det Sagan om Ringen mys med mig själv och imorgon blir det ännu en dag av julfirande ute i Löddeköpinge med fler fastrar, farbrödrar och kusin. Jag hoppas verkligen vi kan ta oss dit/hem i detta kaos bara. Jag hade klarat mig utan en vit jul, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0