now back to reality

Okej, nu är julen äntligen över så nu är det dags att ta tag i saker, for real. Måste plugga till tentan, packa ner min lägenhet, flytta, packa för Ryssland, packa för Miami och packa för 4 månader i centralamerica. Mitt liv ska helt enkelt finnas i olika resväskor, ryggsäckar, påsar och banankartonger närmaste halvåret typ.

Blir snart hämtad av Kaisa så ska vi bege oss ut till Svågertorp och leta regnjackor och köpa tvättlappar haha. Allt är otroligt kul och spännande samtidigt som det är jäääkligt stressande.

Jag fick i alla fall lite fint till julen som jag önskat mig: Reseapotek, impregnerat myggnät, en bra bok och mystofflor. Märks det att jag blivit äldre eller? hahah



Nu: ut i mellandagarna och slåss med resten av Sveriges befolkning för billigt skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0