one step closer

Idag lämnade jag in min ansökan om studieuppehåll. Ett steg närmare resan (omgomgomgomgomg är det som hörs i mitt huvud)!

Igår så kollade vi i Kaisas bok "1000 places to see before you die" och vi har prickat in en hel del guldkorn där i vår resa genom Centralamerica. Där stod det bl.a. om typ en ranch i Belize, där man kan bo några nätter och sen  rider man på hästar in i djungel och upp för ett berg. Guiden tar en till oexploaterade vattenfall och andra ställen djupt inne i djungeln där man dessutom kan träffa på en massa spännande djur också, hur jäkla kul låter inte det?!


(bild från deras hemsida, så jäkla häftigt. Även fast hästan kan skrämma skiten ur mig ibland, hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0