THE TRIP

Våren 2011 kommer jag och Kaisa att bege oss ut och backpacka runt i Centralamerika! Jag är sjukt exhalterad, nervös, glad, spänd och allt annat man kan vara inför denna resa. Det kommer definitivt bli en upplevelse. Vi kommer troligtvis åka i slutet av januari och komma hem i slutet av maj - 4 månader alltså. Mer detaljerad information kommer komma under tidens gång, och jag ska blogga så ofta som möjligt därifrån också.

Då många har ifrågasatt vårt val av Centralamerika, tänkte jag ta med er på en bildtur över några av platserna vi tänkte besöka.


Zipolite - en strand vid Mexicos kust

Cancún - strand vid andra kusten i Mexico

Belize

Maya ruiner i Tikal, Guatemala

Antigua, Guatemala

Ta dykarcertifikat på Bay Islands, Honduras

En tripp genom Nicaragua

För att komma till Costa Rica

För att testa på att surfa lite


Och helt plötsligt var valet lite självklarare, eller hur?!

Kommentarer
Postat av: catharina

Hej .... Sitter och njuter av så otroligt vackra bilder. Njut allt vad ni orkar säger jag bara....

Hälsningar Kaisas vän volontärCatharina

2011-02-05 @ 19:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0