world, i'm coming to get you

Hallåååja!

Sitter hemma denna fredagkväll och är seriöst beredd på att gå och lägga mig nu, 19.30. Känner mig helt slut efter att inte kunna sova ordentligt, och är dessutom på väg att bli sjuk.. Hoppas verkligen jag mår bättre imorgon.

Vad händer annars då? Jo jag har fullt upp i skolan och fullt upp med att planera två resor inom de närmaste 6 veckorna. Den första är till Moskva för att hälsa på mamma och mina brossor som jag snart inte träffat på ett år. Bara några dagar sådär efter nyår. Fast det är ett jäääkla meck att fixa visum, helst sjukt faktiskt.

Den andra resan.. jaa, den ska jag berätta mer om i ett eget inlägg sen.


my partner in crime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0