Dance with me, baby

Efter en lång skoldag är jag äntligen hemma och trött som vanligt. Kuggade KTC:n för att jag glömde kolla id, vilket tabbe! ahaha. Men känner mig säker inför nästa uppkörning i alla fall, så det är ju inte världens undergång :)
Efter det hade vi  föreläsning om stroke med en jättedryg lärare.. Jag fick även x antal skrattattacker hahahh.

Tänkte passa på att lägga upp lite bilder från festen i lördags innan jag drar iväg för lite träning!


Malmös bästa Dj's yeaaah!

Syrror <3

Före...

..Efter! Men martina då! :O

The one and only Noam, jag och Martina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså den igelkott bilden är inte helt fel =O

2010-02-15 @ 18:05:52
URL: http://maartinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0