Den stora frågan

Jisses, vilken seg dag jag har haft idag. Varit hemma hela dagen (ja, jag har fortfarande pyjamas på mig) och pluggat lite, småätit hela tiden och inte riktigt tagit tag i grejer haha. Menmen, man måste ju ha sådana grejer också. Skippade även föreläsningen då sängen var mer lockande.

Kan i alla fall glädja mig med att jag ska iväg till gymmet snart och träna lite. Det blir en indoorwalkning pass idag!
Nu till den stora frågan: borde man sminka sig innan man går till gymmet? Jag menar, jag ser ju lagom sliten ut och där lär ju vara en del folk på gymmet, man vill ju inte skrämma dom..

Haha, nä får ta och lösa denna underbara i-lands fråga snarast!


Vill ha min fina kamera och fota lite :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0