Dreaming out loud.

Godmorgon alla,

Själv var man uppe 07.00 för att vänja sig vid att vakna tidigt, på tisdag måste jag ju vakna 05.00 (!!!) vilket inte känns så mänskligt! Men jag steg upp, käkade frukost, såg ut som en zombie, och läste lite.. Sen råkade jag somna på soffan haha.

Men nu är jag uppe igen sedan några timmar tillbaka. Vid ett-tiden kommer min styvmamma och hennes pojkvän hit för att titta på lägenheten och dricka lite kaffe.. Detta innebär givetvis att jag måste plocka undan lite för att undvika massa klagomål. Duktig som jag är så är det faktiskt redan ganska rent här hemma, för ovanlighetens skull.

Nu ska jag klä på mig och försöka piggna till!



"This is were the magic happens" haha. Och grunden till mina vårkänslor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0