Fältstudier & bitterhet

Idag var ju då första fältstudiedagen, och det var rätt intressant samtidigt som jag var helt slut i huvudet efter att ha stigit upp vid 5 tiden. Man känner sig rätt dum och komma in där å säga "Hej, Charlotta heter jag och är sjuksköterskestudernade" när majoriteten där är undersköterskor. Ibland får man känslan att de är lite bittra för att de tror att man ser ner på dem. For their information, det gör jag inte alls! Jag har väldigt stor respekt för deras vårdefterenheter, och jag kan inte hälften så mycket som de kan (än iaf, hehe)!

Imorgon blir det ännu en sådan dag, och då hoppas jag att jag kommer in i det mer och är lite mindre i vägen haha. Vi hoppas på att få ge en injektion, woho! Nu blir det maaud och sedan BodyCombat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0