Gasa - putta - gasa - putta YEEES!

Asså att ha bil i detta väder är ju ett rent helvete! Idag satt jag fast i den jävla snöhögen igen (ishögen?) och kunde inte komma loss på säkert 40 min. Som tur var så kom någon och hjälpa mig putta bilen haha, och när den tillslut rörde sig framåt skrek jag: YEEES! HÖGT haha. Jag hoppas bara att det inte blir något strul imorgon när jag ska till min praktik för första gången. Lagom pinsamt att komma sent första dagen..

Har även hunnit med lite träning idag, otroligt skönt att det inte runnit ut i sanden som det alltid brukar göra.. Nu går ju även några av mina kompisar där, vilket är bra för då peppar vi varandra! Idag blev det i alla fall ett core-pass med Johanna :)

Nu ska jag nog ta och plugga lite, sen sova eftersom jag ska upp 05.00 imorcok *suck*. Jag hoppas att jag hittar något roligare att skriva om imorgon haha.


*Tummen NER för snö*

(sitter och småflinar åt mannen utanför mitt fönster som heller inte kan få ut sin bil ur fickparkeringen haha. Han ser liiiide lack ut HAHAHA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0