Hoppsan!

Gamla vanliga lördagsmorgon, trött och ont i huvudet haha. Har dock bestämt mig för att nu för jag dra ner lite på festandet, eller i alla fall drickandet. Är lite trött på att vakna upp såhär, och jag har faktiskt lika kul nykter som onykter.

Det var i alla fall en trevlig kväll igår. Mycket folk hemma hos Sofia, många man aldrig träffat förut haha. På Crown var det också trevligt :)

Idag ska jag bara ta det lugnt, fram tills kvällen. Tänkte vara duktig och storhandla på Willys inför kommande vecka. Min syster kommer ju hit, och vill imponera henne med mitt välfyllda kylskåp haha. Senare ikväll ska jag på en chillfest hemma hos min "kusin" Alisa, och sen kanske vi går ut någonstans. Men som sagt, ingen dricka! :)

Bilder kommer sen när de kommit upp på facebook.


Axelbanden på min klänning gick av igår haha. Får ta tag i det sen och sy fast de igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0