I have danced with the devil, and fallen asleep in his arms.

Lördagar är konstiga dagar. De första timmarna på dagen går otroligt fort, ungefär fram till 17.00. Då har man i princip inte hunnit med ett skit, men sen efter 17.00 känns sekunder som timmar...

Jag har i alla fall pluggat litegrann, får nog fortsätta imorgon dock.. Har även tvättar håret och testat min nya inpackning, och so far so good! Nu är i alla fall planen att jag ska till Sofia och se film, hihi. Så det var väl allt min dag hade att erbjuda haha.



Är faktiskt glad att jag fick använt min klänning igår. Det har hängt i garderoben sedan sommaren och jag har aldrig riktigt känt mig bekväm i den.. Axelbandslöst är inte riktigt min grej heller då jag älskar att dansa loss där ute, och man vet ju aldrig hur hårt klänningen faktiskt sitter över brösten, hoho. Igår gick det bra i alla fall, så jag kanske får använt den fler gånger trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0