I walked around with a big smile on my face.


Gissa om jag var nervös när jag satt såhär?!

Idag var alltså första gången någonsin jag färgat mitt hår (eller slingat rättare sagt), och för många kanske det låter löjligt haha, men det är trots allt min lilla färgnings-oskuld vi snackar om här! Hur som helst, hade verkligen ingen aning om vad jag skulle förvänta mig, skulle det bli fult? fint? slitet? gräsligt? osv osv osv..

När håret väl sköljdes ut och ammoniakstanken började försvinna så smått började jag se ljusheten i det hela. Håret fönades och sedan såg jag verkligen hur det faktiskt såg ut, och det var riktigt snyggt! Jag är otroligt nöjd och har gått runt med ett leende på läpparna nästan hela dagen hahah. Håret ser mycket fräschare ut, lite sommarkänsla över det hela. Ella gjorde ett jättebra jobb! :)

Förut hade jag lite mörkblont hår, guldaktigt typ.. men några dagar efter tvätt förlorade det sin glans och såg nästan råttfärgat ut :(

Reslutatet:





(ursäkta stökig lägenhet hehe, det är tvättdag..)

Nu är det ljust och fint, och jag är glaaad :D ♥

Kommentarer
Postat av: Anjélica

COOLT , de va på tiden:P!

2010-02-05 @ 16:06:44
URL: http://anjelicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0