It's a hard knock life.

Idag fick vi reda lite mer angående våran praktik. Min del av klassen kommer först börja inom den geriatriska vården (äldreomsorg) och sedan kommer vi vara inom den somatiska (på sjukhus). Jag blev ju då placerad i Rosengård vilket jag inte är så jättenöjd med, mest efterosm det är så bökigt att ta sig dit från där jag bor...

Nästa vecka har vi två fältstudiedagar då vi kommer vara på vår praktikplats, och andra veckan i Mars börjar 5 veckos praktiken på riktigt.. Vi kommer ungefär gå 06.45-16.00 varje dag... riktigt segt haha. Kommer vara så körd i huvudet efter de veckorna. Jag är ingen morgonperson direkt..

Samtidigt ska det bli spännande att komma från skolan lite och ut i det verkliga livet, det är trots allt detta jag ska jobba med sen största delen av mitt liv!


Man är ju så otroligt ful i sina jobb-kläder hahaha. Illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0