Searching for the thrill of it.

Okej, nu är jag någonlunda utvilad och normal i huvudet igen haha. Och jag säger bara, shit vilken helg detta varit! I fredags var vi först hos Johanna och körde charader och andra lekar. Toppade som tusan tog vi oss sedan till KB, där det va riktigt bra tryck och för en gångs skull riktigt bra musik! En underbar fredagkväll!

I lördags firade vi Martina som blev 18 år, grattis! Vi förade hos mig med massa flaming shots och skumpa haha. Därefter tog vi oss till slagt som var riktigt bra. Musiken flödade, spriten flödade haha, och vi dansade loss till stängning! En fantastiskt helg detta varit, haha!


Sandra, födelsedagsbarnet och jag i början av kvällen.

(fler bilder kommer snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0