So you think you know me, huh?

Lite tidsfördriv i brist på annat..

Lovar du att vara ärlig? Absolut
Fullständigt namn: Olga Charlotta Sernerup
Smeknamn: Sparris, Charmander haha
Låt som när du är ledsen sörjer till? Sörjer och sörjer, men Alter Bridge – in loving memory
Beroende av: Försvarets hudsalva haha
Vem behöver du mest just nu: Ingen i nuläget
Vad tror folk om dig? Ingen aning, snäll och ball kanske?
Stämmer det? Jadå!
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår och mina läppar.
Vad säger du för att imponera på någon? Försöker bara vara mig själv.
Hur imponerar man på dig?  Genom att vara sig själv och inte köra ”the game” haha.
Brukar du skratta för dig själv? Hahah, jaaa.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? SKANDAL!
Var bor du? Malmö
Trivs du där:  Ja, till och från.
Äger du några Converse: 2 par (svarta & vita), är även sugen på ett par hallonröda.
Vad har du för mobil operatör:  Comviq
Är du allergisk mot något:  Inte vad jag vet.
Har du haft sex idag: Nej,haha
Nästa mål i ditt liv: Ta examen och skapa något eget.
Vem pratade du i telefon med senast? Min faster


Antal timmar sömn inatt: 8
Sov du ensam: Japp
Brukar du komma i tid: Ja
När mår du bra: När det är harmoni i mitt liv.
När blev du fotograferad senast: I lördags
Hur känner du dig nu: Har en härlig trötthetskänsla efter träningspasset
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: yumyum, haha
Vad saknar du: Sommarvärmen
Hade du en bra kväll igår: Jadå det va trevligt J
Favoritdryck på morgonen:  O’boy utan tvekan!
Rakar du benen: Japp
När brukar du oftast gå och lägga dig:  vid 12
Är du blyg? Egentligen ja, men försöker att vara utåtriktad ändå.
Sysslar du med någon idrott: Tränar på gymmet och går på olika pass där.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag.
Har du spytt offentligt: Nej, haha

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Pilla lite på mig själv, hahaha
Är du nöjd med ditt liv: Ja, men det kan alltid bli bättre.
Är du bortskämd: Nej det är jag inte.
Vad är det värsta du vet? Svek och förlora någon nära.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?  Hmm.. vet inte, det är olika.
Vad behöver du just nu? Mer CSN-bidrag, haha.
Vad längtar du till? Sommaren och härliga Bo01 kvällar
Varför?  För det är härligt helt enkelt!
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja, det har jag!
Vad är det finaste du fått? Det största gåvan är väl trots allt mitt liv.
Tycker du om någon just nu: Jag tycker om många! 
Om fem månader: Njuter av sommaren!
Gröna eller röda äpplen: Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sofia haha, eller min faster.

Har du sovit i din egna säng inatt: Japp, love it!
Har du strumpor på dig nu: Nej, mockasinslippers! hahah
Vad ska du göra ikväll: Chilla
Är det okej att gråta: Självklart
När grät du senast: Några dagar sedan kanske? 
Laddar du ner musik och film från Internet: Sällan, streamar mest
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skämma bort mig och nära & kära
Bär du glasögon eller linser: Nej, har bra syn hihi.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nopp
När går du upp ur sängen en helgmorgon: runt 10-11
Vill du gifta dig: Ja, absolut!
Vill du ha barn: Japp 
Gillar du att dansa: Älskar det!
Är du bra på att sjunga: Nej inte direkt haha 

Hur vig är du: inte så vig som jag vill vara!  
Vad dricker du helst när du är törstig: Juice
Vilken är din favoritglass: Rocky Road
Tror du på ett liv efter döden? Inte liv, men något efter döden finns det säkert..
Vad äter du helst när du ser på film: Pringles Sourcream & Onion
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck: Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Hm.. kvälls tror jag.
Vilken ögonfärg har du: Blåa.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Japp.
Biter du på naglarna: Tyvärr ja..
Röker du: Nopp
Senaste låt du hörde: OneRepublic – All fall down 
Vad gör du på helgerna: Festar, umgås med mina vänner, tar det lugnt (ibland), ligger bakis på mornarna haha, meeed mera!


Kommentarer
Postat av: bäverÄGER

Har du strumpor på dig nu: Nej, mockasinslippers! hahah



HAHAHHAHAHAHAA AAAAAW dina håller måttet tydligen ;)

2010-02-20 @ 17:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0