Soon it will be cold enough to build fires

Idag drar jag mig till sängs lite tidigare, för att förhoppningsvis få vakna ut lite mer utvilad. För mig känns det nästan som att det inte spelar så stor roll när jag lägger mig, utan snarare när jag vaknar..

Kommer ha bil i några dagar nu, och är otroligt tacksam över att jag får låna den över min praktik. Nu slipper jag oroa mig över  busstiderna och framförallt promenaden till och från bussen. Tack, tack, tack!

När jag skulle parkera fastnade jag dock i en snödriva.. jag kunde inte backa eller köra ut och jag blev så jäävla lack! Jag satt där helt svettig efter gymmet, i en bil jag typ aldrig kört, med lite bensin, 150 motorstopp och denna helvetes snö! Tillslut fick jag be om hjälp så det löste sig haha. Efter en påse godis, nudlar och en härlig dusch så var jag återställd efter traumat!

Nu säger jag godnatt till er alla, och hoppas ni har haft en fin helg. ♥

Älskar att lyssna på avslappnande musik innan jag går och lägger mig. Har lyssnat på det hela dagen idag också, känns så harmoniskt på  något sätt. Emancipator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0