Sparris ♥ Bäver

Hade det jättemysigt hos min fina bäver igår.. Vi kollade först på Kill Bill vol. 1 och krängde Pringles, cola, ballerina-kex och kinder choklad haha. Underbart! Sedan tog vi en Glee/Facebook/Ligga på golvet och skratta-paus, och sedan fortsatte vi med Kill Bill vol. 2. Väldigt speciella filmer de där, haha.

Nu ska jag strax iväg till min faster och lämna lite småsaker. Ska även be henne sy fast en knapp som gick av på en av mina skjortor. Tur man har någon att vända sig när man behöver hjälp! Efter det ska jag träffa Paul för en fika och snacka lite jobb, hehe. Hoppas detta blir bra nu.. hoppashoppashoppas!

Senare ikväll är det fest som gäller, det är ju trots allt fredag!


Tummen upp för Sparris & Bäver! ♥

(Nu har vi den nya "Örnklon" inspirerad av Kill Bill, hahaha)

Kommentarer
Postat av: bäverÄGER

omg vi är så snygga o BÄÄÄÄÄÄÄÄÄST KLO !!!

2010-02-06 @ 12:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0