Sun is shining.

Godmorgon alla!

Vilken fantastiskt start på dagen måste jag säga! Jag vaknar vid 12 för att solen skiner rakt in i mina ögon, efter 100 dagars gråhet så finns det nog inget härligare! Toppa det med några roliga sms som man fått under natten, och en stor glassig frukost! Jag mår fantastiskt bra idag!

Är förövrigt inte det minsta bakis heller, då det inte blev någon dricka igår. Det känns faktiskt väldigt bra, och man kan ha lika kul ändå. Allt beror på en själv och ens umgänge.

Idag ska jag städa lite här hemma och förbereda inför imorgon. Imorgonkväll kommer min syster äntligen hit, och ska stanna här hos mig i en vecka. Kommer bli jättekul att få spendera lite tid med henne, vi träffas ju bara några gånger per år.

Det kom upp några fler bilder från igår:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0