The photo generation.

(varning för långt inlägg)

Igår satt jag och pysslade med lite bilder från min student, bal och 18-års dag. Valde ut de bästa och roligaste, för att sedan framkalla dom och ge till min faster, hon görn ämligen ett album till mig som ska innehålla alla "stora stunder" i mitt liv. Än så länge är där bilder från min första bal och från när jag slutar grundskolan, och i framtiden kommer där väl även vara bilder från min sjuksköterskeexamen, bröllop, dop och så vidare.

Jag och Sofia satt även och delade massa bilder med varandra, och berättade om saker som hänt i våra liv. Vi har ju egentligen inte känt varandra så länge, så det var kul att kunna dela med sig lite av det man gjort förut. Det fick mig samtidigt att tänka till lite också, och inse hur otroligt glad jag är att det finns digitalkameror!

Vi kanske inte framkallar alla bilder och har de i album, men i alla fall jag har tusentals bilder på min dator med massa härliga minnen från mitt liv. En del bilder får en att tänka tillbaka på lyckliga stunder, medan andra känns mörkare. Samtidigt är jag glad att jag har alla bilderna eftersom de får mig att tänka tillbaka på mina misstag så att jag sedan kan lära mig utav dem hela tiden.. Själv tycker jag det är viktigt att inte älta för mycket i det som hänt förut, det är trots allt det som format dig till den person du är idag..


Det är också kul att kunna se tillbaka och se hur mycket man ändrats, både som person men även utseendemässigt.. Här är jag kanske 15 år gammal?

och ja.. här har ni mig idag (typ) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0