Tomorrow is the day

Är lite smått nervös nu faktiskt.. imorgon kommer vara första gången någonsin då jag färgar mitt hår!! Vet faktiskt inte alls vad jag ska förvänta mig, jag bara hoppas att det blir jääävligt snyggt och värt vartenda krona (ca. 600 kronor för att vara exakt..).

Är ganska trött på mitt hår, så ska kanske ändra frissan litegrann också.. Tycker dock det är väldigt synd att mitt hår tappat så mycket färg på senare dar, innan hade det en sådan fin blond färg. Men till sommaren blir det i alla fall solblekt igen :)

Mina inspirationskällor för imorgon är i stil med Sienna Miller & Blake Lively

Kommentarer
Postat av: Tiniusuna

Perfect work!

2011-02-28 @ 07:57:20
URL: http://tiniusuna.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0