xoxo

God förmiddag alla!

Känner ni av festligheterna från igår, i huvudet idag? För det gör jag haha.
Hade en trevlig kväll med Sonia igår, vi började här hemma hos mig med lite vin och andra festligheter för att sedan röra oss mot KB. Där träffade vi på några av Sonias gamla kompisar så vi hängde med dom! Det blev mycket snack, några glas vin till, lite dans och annat skoj. Något som va mindre trevligt var när jag fick hela vinglasets innehåll NER i min tröja haha. Inte riktigt okej faktiskt. Men lika kul hade vi för det.

Vi rörde oss sen mot Limhamn för efterfest, hängde där ett tag men sedan började jag känna att jag inte riktigt orkade mer, hade ju varit vaken i 22 timmar då... Så vi tog oss hem och gött sov jag!

Ikväll blir det fest igen (tycker synd om mitt russin till lever, haha) fast hemmafest denna gång. Det ska bli trevligt att träffa gamla vänner man inte sett på ett tag :)

Det blir inga bilder från igår, de är inte godkända för publikation haha.


Det går bli en gammal härlig bild istället. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0