Yeah, that kinda hurt..

För att uppdatera er om nedstående inlägg, så fixade det sig äntligen med bilderna. Så snart får jag alla bilder från studenten, balen och 18-års dagen i handen så att de sedan kan läggas in i mitt album :)

Idag har varit en väldigt oproduktiv dag
känns det som, och det gillas inte! Imorgon tar jag tag i plugget igen. Gick i alla fall och tränade för nån timme sen. Det gick bra, och jag svettades som en gris, men när vi skulle göra en "push-kick" så tog jag i lite för hårt och hela min rygg skrek till i princip. Så nu sitter jag hemma helt rakryggad, för så fort jag roterar ryggen åt något håll gör det asont! Massage, någon?

Ska nog ta det lugnt resten av kvällen, och hoppas ryggen fixar till sig efter en god natts sömn. Vore förjävligt rent ut sagt om den blir helt knasig (läs: fucked) nu.


Back in the days.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0