you against my naked skin

Idag hade vi föreläsning om läkemedelsberäkningar med den bittra tanten igen haha. Idag hade hon i alla fall matchat sina mörkgröna manchester byxor LITE bättre, hahaa! Efter föreläsningen gick jag och Sofia och fikade på Espresso House, jag blev även kär i deras Cream Cheese Bagel!

Vi tog även en runda på stan, och vad som skulle bli en kort runda fönstershoppnig, slutade som 3 timmars vandring genom alla butiker med kläder upp till halsen hahah. Hittade en snygg skjorta från Zara, blå-randig (eller va den rutig kanske?) som jag tog en strl större på för att den skulle vara lite oversize. Lite så, boyfriend-style hehe. Det blev även ett par nya "vinter"-skor eftersom mina är så otroligt fula haha. Är i alla fall nöjd med mina inköp! ♥


Skjortan (mycket finare i verkligheten, tunt tyg också) från Zara
Le shoes. De har också en liten kilklack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0