Äntligen.

Äntligen är jag hemma och har lite tid för mig själv, även om jag snart ska lägga mig.. Har inte haft mycket tid framför datorn, och framför allt inte haft tid med min själv sedan jag kom hem från Österrike, därav bristen på inlägg.

Kom alltså hem igår, och käkade först mat sen tog jag mig till Sofia och vi jobbade på vårt grupparbete. Efter det fick jag äntligen se Avatar med Bubba! Filmen var jättebra tyckte jag, väldigt fin :)

Idag har jag i princip bott hos Sofia haha, vi har jobbar på arbetet, lagat mat, kört och handlat på Netto (mockasinslippers YEAH!). Så imorgon hoppas jag vi blir klara så att jag kan ta uti med mitt kaotiska hem!

Saknar redan min vackra mamma, underbara syster och mina brossor.. Vi ses ju inte så ofta, bara några gånger per år så man försöker göra det bästa utav den tiden vi har tillsammans. I söndags natt låg jag, min syrra och mamma i sängen och bara pratade med varandra om allt möjligt. Otroligt mysigt. När man inte ses så ofta så uppskattar man verkligen sådana stunder, och man känner verkligen hur mycket man betyder och älskar varandra.

Nu ska jag kolla igenom min mejl och kolla runt lite innan det blir sängdags igen.

Godnatt alla


Jag och  mamma dansar loss i Lettland, senaste gången vi sågs i oktober ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0